Overrasket over hva jeg klarer!

Nå sitter jeg her nydusjet etter en knallhard treningsøkt i Furulunden! Vi hadde gruppetrening med Irene Skuland Reilev som instruktør! Jeg var lemster i kroppen etter trening i går, så jeg var en smule skeptisk til min innsats i dag! Men jammen fikk vi kjørt oss kraftig, og jeg hang faktisk godt med! Så utrolig deilig følelse å klare det sammen som de andre!

Etter en god oppvarming fikk vi dagens program! Vi skulle ha intervaller på 2 minutter der vi varierte mellom kondisjonsøvelse og en styrkeøvelse med 10 repetisjoner. Null pause på 2 minutter! Deretter 1 minutt pause før ny økt med kondisjon og styrkeøvelse i 2 minutter! Vi gjorde dette 10 ganger!! Kondisjonsøvelsene varierte mellom løp opp og ned i sandstranden, eller bakkeintervall! Av styrkeøvelser hadde vi armhevinger, strak planke, dips, ro øvelse i slynge!

Jeg skal innrømme med en gang at det var kjempe hardt! Men det var så deilig! Og det var så befriende følelse å se at jeg faktisk kunne klare å være med hele timen på slikt hardkjør! Jeg hadde noen bittesmå pauser, men fullførte med glans! Tidligere har jeg måtte ta mange flere pauser enn de andre, og ikke klart å løpe så mye. Nå er jeg i løping, særlig i bakker!

Nå ble dette veldig masse ros om meg selv! Men det synes jeg faktisk at jeg fortjener! Jeg gir meg selv ett klapp på skulderen, og er veldig godt fornøyd med dagens innsats!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg