Klar for en travel dag!

Da er vi jammen i gang med torsdagen også! Denne uken fyker av sted i full fart kjenner jeg! Stiv og støl etter trening denne uken, men det er bare godt å bli minnet på at man har brukt kroppen til noe fornuftig! Solen skinner, og der er god temperatur utenfor! Terrasse døren er åpen, og frisk luft strømmer inn i stuen! Fuglekvitter høres i bakgrunnen, og det er en god morgen! Oppvaskmaskinen er i gang, vaskemaskinen er i gang, klær er tatt inn fra snoren, og nyvaskede klær hengt ut til tørk! Føler meg som den husmoren gitt!

I dag blir det nemlig travelt opplegg! Jeg skal først i terapi, og deretter ha ett viktig møte. Så må middagen lages i en fart, før jeg skal på jobb i ettermiddag! Regner med at jeg er godt utslitt når kvelden kommer! Men slike dager er egentlig veldig ok! De går fort, og man får utrettet masse fornuftig! Jeg blir effektiv, og rekker masse på kort tid! Smellen kommer i kveld, men da er det hvile uansett!

Jeg har en god følelse for denne dagen! Jeg håper din følelse for din dag er like god! Jeg ønsker dere alle sammen en flott torsdag, uansett hvilke planer dere har for dagen! Ta godt vare på dere selv, og nyt de gode øyeblikkene! Det nærmer seg helg, og sommeren er rett rundt hjørnet for oss alle sammen! Vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg