Sommer!

Sommeren er en vidunderlig tid.

Solen den varmer, og gjør meg så blid!

Varmen som sprer seg i kropp og i sinn

gleder mitt hjerte, jeg føler meg fin!

 

Fuglene kvitrer , og blomstene gror.

Se så fint det blir på vår jord!

Tenk at hver sommer så spirer alt frem.

Naturen omfavner oss, gir oss en klem!

 

Barføtt i skoene vandrer jeg glad.

Tynnere tøy i skapet jeg tar!

Solen får varme meg, det gjør meg glad!

Fargen i ansiktet blir muligens rosa!

 

Sommeren skal nytes, det er sikkert og visst!

Bading i ferskvann må også til!

Grillmaten nytes i festlig lag.

Familie og venner sitter gjerne i lag!

 

Nyt denne sommeren før den er forbi.

Tiden går fort, livet suser av sted.

Gi din familie en sommer med minner.

Det er flott å ta mange bilder!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg