Tusen takk for støtte!

God morgen kjære venner der ute! Håper dere er klare for en ny dag med nye muligheter! Fredag er alltid digg, da er helgen rett rundt hjørnet for oss alle sammen! Det skal bli godt å slappe av i helgen sammen med familien! Jeg skal jobbe i dag, så da går dagen ekstra fort! Gleder meg til å treffe kundene på Notabene i dag!

Tusen hjertelig takk for støtten jeg fikk etter innlegget om mine opplevelser i korpset i min barndom. Det varmer hjertet mitt at flere kommenterte på face book! Det var ikke så lett å verken skrive eller publiserer akkurat det innlegget, men jeg angrer ikke i det hele tatt. Det er engang sånn at min barndom har mange slike episoder som er vonde for meg. Men jeg har klart å reise meg, og kommer meg videre!

Jeg er utrolig takknemlig for at dere leser bloggen min! Takk for at jeg får ha denne kanalen til å få ut det jeg ønsker! Det er viktig for meg å skrive, og det er ett av mine verktøy som hjelper meg igjennom min prosess for å komme sterk videre i livet! Jeg er glad for hver enkelt av dere som leser, og gleder meg til fortsettelsen! Ha en flott fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg