En hvil på sofaen og en kinder hjelper!

Så er helgen kommet! Jeg ligger rett ut på sofaen, og nyter en kindersjokolade med god samvittighet . Kroppen streiker etter en dag på jobb, men jeg er klar igjen om litt. Nå gleder jeg meg veldig til en helg sammen med min kjære og barna! Snart blir det mat handel, og så blir det fredagstacoen ! Skal bli deilig å bare roe ned i kveld, og nyte følelsen av helg! I morgen skal vi voksne ut i bursdagsselskap , det blir kjekt å lufte seg litt!

Jeg håper alle sammen gleder seg til helgen, og at dere får noen flotte dager med hvilepuls! Jeg skal ihvertfall nyte min helg uansett vær.  Gi deg selv litt tid til å puste ut, og vær gode mot hverandre . Prates senere!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg