Lader batteriene….

Fy søren så deilig det var å få slappe helt av. Jeg nyter lørdagen til fulle, og ligger rett ut på sofaen, musikk på ørene, iPad i hendene, verandadøren på vidt gap så frisk luft kommer inn mens min kjære ser på TV. Barna er ute, og vi sløver skikkelig!! Noen dager trenger man rett og slett bare å lade batteriene! Senke skuldrene, fokusere på det positive, og bare slappe helt av. Det er godt å tillate seg selv slike stunder. 

Det har vært veldig hektisk de siste ukene, og neste uke har jeg viktige avtaler hver eneste dag! Jeg kommer til å trenge masse krefter ! Da gjelder det å finne de tingene som gir energi, og fokusere på dem. Jeg vet hva som trengs for å klare utfordringene som venter på meg. Så derfor blir det både trening og blogging innimellom alle avtalene i uken som kommer! Nå skal jeg snart lete etter fintøyet til festen ikveld, gleder meg veldig til å gå ut med min kjære!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg