En regntung mandag

Her regner det skikkelig i dag. Regnet har høljet ned siden i natt, og det er vind i tillegg. Det frister ikke i det hele tatt å gå utenfor døren. Men dagen er kommet, og det er ingen vei tilbake! Her gjelder å gjennomføre planlagte avtaler, og komme seg gjennom dagen! Jeg føler meg godt forberedt, men er likevel spent.

Så nå er det mental trening som står på programmet i noen minutter før avtalene starter. Jeg gir meg selv ett par minutter hvor jeg fokuserer på å puste med magen, renske hodet for negative tanker, fokusere på mine sterke sider og være sterk! Komme seg inn i den boblen som gjør at jeg klarer å gjennomføre alt jeg skal.

Når jeg er i boblen min, klarer jeg det aller meste! Da er jeg så inderlig fokusert, og har fokuset på rett sted. Etterpå kan jeg synke sammen, men da er det ferdig. Jeg har heldigvis litt tid før jeg skal på jobb i ettermiddag, så jeg rekker å puste litt ut etterpå! Jeg gleder meg til jobben i ettermiddag! Gøy å hjelpe kunder, og selge masse bøker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg