Så godt med kveld nå…

Da var jammen denne dagen snart over. Nå kan jeg senke skuldrene for i dag. Jeg har vært effektiv, og gjennomført nesten alt av dagens planer. Et vondt kne gjorde at treningen måtte hoppes over i dag, men jeg har vært på to viktige møter, handlet inn mat til hele uken, laget middag, hjulpet med lekser, og nå har jeg akkurat kommet hjem fra ettermiddagsvakt på Notabene!

Godt å kjenne at en dag i denne maratonuken snart er over. Jeg skal få barna til ro, og ta ett par telefoner. Deretter skal jeg ligge rett ut på sofaen, og slappe godt av. Det fortjener jeg! I morgen venter solide utfordringer på meg, og jeg trenger all energi jeg kan få! Jeg håper at jeg etter hvert får en natt med god søvn. Det trenger jeg.

Morgendagen blir viktig. Jeg må atter en gang jobbe hardt for å legge alt til rette. Sånn er det å være mamma. Jeg elsker å være mamma, så det skal gå bra! Ønsker dere alle en fortsatt strålende kveld! Takk for gode tanker og positive ord! De kommer godt med!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg