Så forsøker jeg igjen!

Da er heldigvis den nye dagen her. Ny dag med nye muligheter! Jeg er fortsatt sliten, men er bestemt på å ta fatt på dagens utfordringer! I dag har jeg det litt rolig nå om morgenen, men så er det tannlege med  minstemann og viktig møte litt senere i dag! Jeg har fri i ettermiddag, så det skal nok gå greit dette!

Tusen takk til alle dere som oppmuntrer meg når jeg er nede for telling! Det varmer hjertet mitt! Det er såre og nære ting jeg må kjempe for hver eneste dag, og derfor blir det ekstra tungt innimellom! Heldigvis har jeg evnen til å komme meg opp igjen, så jeg klarer å ta fatt på en ny dag med nye oppgaver!

I går var der en dag som alt gikk galt på. Mange vanskeligheter privat, pluss at jeg hadde et uhell i trafikken. Vi er like hele heldigvis, men det var slettes ikke noe særlig å være med på! Nå satser vi på at min kvote med uhell er brukt opp for en stund! Jeg håper i hvert fall det! Jeg håper vi alle sammen får en fin torsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg