Min kjære!

Vi skal vandre gjennom livet

du og jeg, kjære, hånd i hånd!

Sammen skal vi alltid være.

Du og jeg har ett sterkt bånd

 

Tenk at jeg din kjærlighet fikk være,

Leve sammen, trygge og nære!

Trygg og god i dine armer.

Kjenne varmen i din favn

 

Du har vist meg hva som er ekte.

Å bli elsket, og helt respektert!

Gitt meg trygghet til å blomstre

i din store kjærlighet!

 

Hele hjertet mitt det banker,

jeg blir glad når jeg deg ser!

Jeg vil rope ut :jeg elsker deg

Jeg er din både fullt og helt!

 

Tenk at jeg snart din kone får være.

Leve sammen i all vår tid!

Sammen skal vi leve med barna.

Gi dem kjærlighet og fred!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg