En trygg favn…

Det er fredag, og helg. Min kjære kommer hjem fra jobb. Det er utrolig deilig å ha ham hjemme. Da slipper jeg ned skuldrene mine, og vi er to voksne som deler på alt hjemme. Det er deilig for meg. Min kjære er flink til å hjelpe meg, det er jeg utrolig takknemlig for. Alle i heimen blir glade når han kommer hjem! Vi nyter disse dagene sammen!

Å bli holdt rundt av min kjære, er det tryggeste i verden. Da slapper jeg sånn av. Jeg er så glad for at akkurat jeg får lov til å være den han vil dele resten av livet sitt med. Det blir en litt spesiell helg for oss. Vi skulle jo egentlig giftet oss i morgen. Men vi må nå vente til 23.juli. Det går selvfølgelig fint å vente til da. Men er likevel enda såre følelser på grunn av omstendighetene.

Det viktigste for meg, er at vi er sammen! Vi har en kjærlighet som er sterk! Vi har funnet hverandre, og vet at det skal være oss to for alltid! Samme hvilken bryllupsdato vi får, så er den vår! Jeg gleder meg veldig til å stå brud til sommeren! Vi skal feire kjærligheten sammen med våre nærmeste familie! Det fortjener vi!

Takk og pris for at vi fant hverandre! Takk og pris at han turte å ta kontakt med meg! Jeg er så glad for at jeg våget meg ut i ett forhold på nytt! Det har vært en reise fylt av masse kjærlighet og omsorg! Det er utrolig godt å tenke på at jeg alltid skal ha hans gode favn å søke ly hos!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg