En deilig helg er over….

Så går en deilig helg mot slutten. Hverdagen kaller i morgen tidlig. Ny uke med nye utfordringer venter på oss alle sammen! Det blir en travel uke som kommer! Mange avtaler, og litt av hvert for meg å holde styr på! Det blir en spennende uke! Jeg både gleder og gruer til uken som kommer! Men denne helgen har vært ganske god. Nydelig vær, og timene har flydd av sted!

Det var en litt rar følelse i går. Der kom noen tanker innimellom angående bryllupet som skulle vært denne dagen. Men jeg klarte meg fint gjennom det også. Jeg velger å se fremover, og gleder meg til den store dagen senere i sommer! Det blir godt å endelig få feire kjærligheten vår!

Det har vært lite på bloggen denne helgen. Jeg har trengt litt fri. Og da bevilger jeg meg det! Men jeg fortsetter å skrive, så der kommer mer til uken! Ha en fin søndagskveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg