Bloggen gir meg muligheter!

Det er veldig kjekt å innse at bloggen gir meg nye muligheter. Plutselig får jeg nye oppgaver, og det er kjempespennende. Jeg forteller dere ikke alt nå, men det er utrolig spennende for meg å se at min blogg fører meg til nye arenaer og muligheter! Det er kjekt å oppleve å få annerkjennelse  av bloggen. Jeg er personlig på bloggen, og det koster innimellom ganske mye.

Jeg gleder meg til fremtiden. Jeg kommer til å fortsette med bloggen min, og ta de sjansene som dukker opp i kjølvannet av den! Det er tydelig at min historie og erfaring engasjerer folk. De kjenner seg igjen i noe av det jeg skriver om, og er takknemlige for at jeg tørr skrive om selve livet. Jeg er ikke en typisk blogger. Jeg ønsker å ha en dypere mening med bloggen min.

Det er godt å kjenne at jeg engasjerer mennesker! Det er litt av det jeg ønsker å oppnå med bloggen min. Jeg ønsker en større åpenhet rundt de nære tingene i livet. Jeg føler ofte at alt skal pakkes inn i flotte fasader, og man skal ikke innrømme overfor andre at livet er tøft. Det blir mange ganger viktigere med en flott fasade, enn å faktisk få hjelp til å få et godt liv!

Livet mitt er en underlig reise! Gjennom bloggen min får dere ta del i noen deler av livet mitt! Jeg elsker å skrive, og det er en måte å kommunisere på som åpner meg opp. Jeg gleder meg til å fortsette reisen, men dere med på lasset! Det blir nok en reise med en del nedturer og oppturer, tårer og latter! Men det er jo det som faktisk er livet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg