En viktig milepæl!

I dag kjenner jeg at jeg er stolt og glad. Det er en viktig dag for meg og mine nærmeste. I dag fullfører vi et langt løp! Hver onsdag siden januar har vi deltatt i ett opplegg som hjelper oss videre i livene våre! Det har vært fryktelig tungt, og smertefullt. Men også veldig givende og oppklarende! Sammen har vi klart å komme oss gjennom disse månedene! Jeg kjenner at det har vært viktig for meg å gjennomføre dette. Det har kostet mange tårer og våkenetter, men det er verd det! Vi kommer oss videre!

Det er ikke sånn at vi ikke trenger mer hjelp. Vi har enda en lang vei å gå. Men vi er på riktig vei, og fremskrittene kommer gradvis for oss alle sammen! Nå skal vi virkelig nyte en god sommer med knallgod samvittighet! Vi har blitt kjent med nye, flotte mennesker på denne reisen. Det blir trist å ikke møte dem hver uke fremover. Den reisen vi har hatt sammen, har virkelig satt spor! Jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk møte dem, og bli kjent med dem! Jeg har lært masse nytt, og fått nye tanker om veien videre!

Da vi begynte i januar, var jeg veldig usikker på om det gikk an å klare å gjennomføre dette løpet! Det virket for tungt, skremmende og langt! Men jammen er vi ved målstreken i dag, og det kjennes utrolig godt! Vi klarte det! Vi gjennomførte! Den stoltheten kan ingen ta i fra meg! Nye utfordringer kommer etter hvert! Derfor skal jeg passe på å nyte sommeren, trene skikkelig godt, og være klar når høsten kommer! Hurra for oss!! I dag feirer vi!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg