Ros gjør godt…

I dag har jeg fått høre masse ros. Gode ord om hvordan jeg er som menneske og mamma. Det varmet skikkelig. Jeg ble så rørt, og kjente det gjorde ekstra godt! Vi fikk rose, og diplom! Alle de positive tilbakemeldingene vi fikk i dag ble skrevet ned, og det skal i ramme på veggen! Så kan vi lese litt på tunge dager, og fatte mot til å hente nye krefter når det trengs! Det er rart å tenke på at det er over, vi er faktisk ferdige!

Du er ett herlig vesen, var ett av de fine tilbakemeldingene jeg fikk i dag. Så deilig å høre slike beskrivelser! Man havner lett i en dårlig tankegang om seg selv, og egen innsats i hverdagen! Når andre voksne opplever meg slik, må jeg i hvert fall ha gjort en god innsats! Jeg skal minne meg selv på alle disse vakre ordene, når ting blir vanskelige!

En person beskrev meg som en bauta. En solid og sterk person som holder stø kurs igjennom alle stormer. Jeg takker ydmykt. Det koster, men det er absolutt verd det! Jeg vet at jeg klarer mye, og viljen er sterk! Det er viktig å holde ut i de utfordringene som kommer vår vei! Jeg skal i hvert fall gjøre mitt aller beste, og ta imot den hjelp jeg får på veien! Men akkurat nå skal jeg hvile med god samvittighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg