Tankene kommer om natten!

Da var jeg på føttene igjen etter en ny natt med lite søvn. Tankene har en tendens til å holde meg våken i perioder, og det ble en slik natt nå. Jeg har lett for å starte ulike tankeprosesser litt sent på kveldene, og da er det ikke alltid det vil slutte nåe jeg egentlig skal sove. Men sånn er tilværelsen for tiden. Hjernen jobber med masse forskjellig, og da blir det noen ganger vanskelig å skru av bryteren.

Bloggen gir meg muligheter som er spennende, litt skumle og iblant ganske utrolige! Det er spennende ting på gang etter hvert, og da starter min tankeprosess som aldri før! Jeg tenker over hvilke valg jeg tar, hva jeg velger å gjennomføre og hvilke konsekvenser dette kanskje vil få! Jeg er så glad for at bloggen min blir lest, og tatt på alvor! Det er stort for meg! Jeg legger ned masse tid og krefter i bloggen min, og jeg er glad det blir lagt merke til!

Jeg er uansett trygg på de valgene jeg har tatt til nå, og er klar for nye utfordringer underveis! Jeg jobber mentalt med meg selv for å takle det som ligger foran meg. Jeg gleder meg stort over alt som venter på meg! Kommer mer info etter hvert! Nå skal jeg virkelig gi meg selv ett klapp på skulderen, og tenke at jeg har gjort en god jobb med bloggen min! Den blir lagt merke til, og det er viktig for meg siden den har nokså dype og personlige innlegg!

Takk til alle dere som liker, leser, kommenterer på face book, og ikke minst deler mine innlegg! Takket være dere, når jeg ut til flere og flere! Jeg gleder meg til fortsettelsen! Jeg ønsker alle en strålende torsdag! Ta godt vare på dere selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg