Å snu det vonde til noe konstruktivt!

I løpet av denne våren har jeg bestemt meg for en ting! Alt det vonde jeg har opplevd skal ikke få ødelegge mer av livet mitt. Jeg velger å snu det til noe bedre. Jeg vil at mitt liv skal kunne brukes til noe konstruktivt. Jeg vil hjelpe andre som sliter med lignende opplevelser og livssituasjoner! Jeg trenger å bruke min fortid til noe bra, og ikke bare tenke på det som et mørkt kapittel i livet mitt. Det er viktig for min prosess videre!

Noen planer er allerede på gang, og det jobbes aktivt inni midt hode for tiden! En prosess er satt i gang, og sommeren skal brukes godt til å finne veien videre! Jeg gleder meg til å få sette i gang ulike planer i livet! Jeg kjenner at dette har jeg veldig godt av! Det gir meg en kjempegod følelse av mestring! Det er spennende å våge seg ut på nye områder, og jeg kjenner sommerfuglene flyr i magen!

Veien videre er vanskelig å spå! Den blir til mens man går! Men med en positiv innstilling skal det gå bra for oss alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg