God fredagsmorgen!

God morgen alle sammen! Håper dere har det fint, og nyter morgenen! Endelig er det fredag, og det er alltid deilig for oss alle sammen! Her er det jobbehelg, og det blir kjekt! Håper på mange blide kunder i helgen på Notabene! Jeg skal ha en rolig morgen her hjemme, før det blir PT time med Irene Skuland Reilev i Furulunden senere!

Ukene flyr fort av sted, og jeg er glad for at helgen nå kommer! Selv om jeg skal jobbe, så er det noe eget med helgen. Jeg har vært oppe tidlig i dag, og pakket sekken for eldstemann som skal på avslutningstur med klassen. til høsten venter ungdomsskolen! Det er flott vær, så de får nok en kjempefin tur!

Jeg håper virkelig at dere finner tid til å nyte øyeblikkene i løpet av helgen! Sett av tid til rekreasjon og hvile! Senk skuldrene litt, og gi deg selv litt pusterom! Da blir dagen god! Vi trenger alle å trekke pusten litt innimellom, da får vi ny energi til å få gjort alt vi ønsker etterpå! Ha en strålende fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg