Hva trenger du for å ha det godt?

Jeg har begynt å endelig forstå hva jeg egentlig trenger for å ha det godt med meg selv. Det er ikke så veldig innviklet egentlig. En kjæreste som respekterer og elsker meg er kjempeviktig, og det har jeg! En familie som er glad i meg har jeg også. Jeg er heldig som får være mamma. De nære tingene er på plass, og det gir meg det fundamentet som jeg trenger for å ha det godt med meg selv.

Verden rundt meg ellers kan jeg ikke styre. Hverdagen går som en vind, og man opplever gode og vonde dager som alle andre! Men jeg kan gjøre det jeg kan for å føle at jeg bidrar til en bedre verden. Jeg kan gjennom bloggen min, formidle tanker og ønsker. Jeg har funnet en måte å kommunisere på som jeg trives veldig godt med. Den lar seg kombinere med et travelt familieliv!

Nå som de trygge rammene rundt meg er på plass er det mye enklere å fungere godt i hverdagen min. Jeg kan fokuserer på positive ting, og tenker mye på hva jeg vil gjøre fremover! Jeg håper og tror at det vil bli en spennende periode for meg fremover. Det er herlig å kjenne at jeg er mer positiv og glad nå enn før. Selv om jeg til tider har tøffe dager, så snur det relativt fort over i positive tanker igjen. Jeg er takknemlig for at jeg er skrudd sammen slik at jeg klarer det!

Solen skinner, og gir meg god energi! Jeg elsker denne årstiden, og i år skal den virkelig nytes! Jeg skal være mye ute, og trene masse! Det gir meg positiv energi, og mestringsfølelse! Jeg skal suge til meg positiv energi, slik at dagene mine blir gode! Hva trenger du for å ha det godt??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg