Lørdagstaco!

Noe av det jeg setter aller mest pris på etter at vi flyttet hit ned, er det samarbeidet jeg og min kjære har her hjemme i helgene! Vi hjelper hverandre med det som skal gjøres, både ute og innendørs! Det er deilig å slippe å gjøre absolutt alt inne alene, og jeg liker godt å lære nye ting og hjelpe utendørs når det trengs!

Hver eneste helg nesten lager vi taco til familien. Vi har faste oppgaver hver, og praten går livlig imens maten blir laget! Det er så koselig å gjøre slike ting sammen! Da går forberedelsene så raskt og greit. Jeg er så takknemlig for at vi har det så fint sammen, og at han synes det er ok å hjelpe til med matlagingen i helgene. Ofte lager han søndagsmiddagene, før han skal dra på jobb.

Å hjelpe hverandre er viktig i ethvert forhold. Finne ut hva man vil gjøre sammen, og hva man klarer best på egenhånd. Å kommunisere om disse tingene har vi vært ganske flinke til, så vi kjenner hverandre godt. Jeg har fått vært med på nye ting ute i hagen, og fått nye oppgaver der. Vi er heldige som har funnet en god måte å løse ting på. Det fungerer fint for oss.

Nå er lørdagstacoen fortært, og roen har senket seg i huset. Det skal bli godt med en avslappende kveld men min kjære og barna! Håper dere koser dere alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg