Å sove lenge😜

Noen ganger er det bare så deilig å sove litt lenge ! Bare strekke seg ut i senga, og bare hvile! Bli liggende litt ekstra, ta en skikkelig rolig start på dagen! Det er deilig! Slippe å stresse hele tiden! Det er viktig med pusterom!

Men nå er jeg kommet meg opp på beina, og er klar for en flott søndag! Jeg skal snart avgårde på ett spennende besøk, skriver mer om det senere i dag! Jeg gleder meg, og er litt spent! 

Håper dere alle sammen får en flott søndag! Nyt dagen sammen med familie og venner! La skuldrene være nede, og nyt dagen til fulle! Uken kommer tidsnok med mas og kjas! Vi prates senere!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg