Jeg blir rørt og takknemlig!

Det gjør noe med meg når jeg får masse positive tilbakemeldinger. Det varmer hjertet mitt skikkelig. I dag har jeg fått masse positive ord og tilbakemeldinger etter at Øivind Sanden skrev om meg på sin Face book side. Jeg takker så mye for hederlig omtale, og for alle de flotte kommentarene jeg har fått etter det innlegget han skrev.

Jeg får ofte høre at jeg er så modig. Jeg er nok kanskje det. På min egen måte. Jeg velger å kjempe for ett godt liv. Ett liv hvor jeg har skikkelig fotfeste, og kan oppnå det jeg ønsker og vil! Jeg bruker mye energi i perioder for å være så modig. Men det er verd det. Jeg er i ferd med å gjøre livet mitt mye bedre! Jeg tar steg for steg videre mot en hverdag som blir god.

Dere skal uansett vite at det varmer hjertet mitt veldig å få ros. Det er tøffe tak innimellom, og da er det ekstra godt å vite at dere heier på meg og mine nærmeste! Jeg er sikker på at livet vil gi meg både oppturer og nedturer fremover! Da trenger jeg å ha denne bloggen til å bearbeide mine inntrykk. Håper dere blir med på reisen videre! Takk for at dere deler mine innlegg, slik at jeg når ut til flere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg