Takk for fantastisk respons!

Tusen hjertelig takk for alle støttende tilbakemeldinger på Facebook etter innlegget mitt angående mobbing i går! Det er tydelig at dette gjorde sterkt inntrykk på mange, og satte følelsene i sving! Jeg takker hver enkelt for all ros og støtte, og for at dere har delt innlegget slik at jobben mot mobbing kan fortsette med stor kraft! Det gjorde godt å få det ut av systemet, og det varmet mitt hjerte at så mange lot seg engasjere av saken!

Jeg er også utrolig stolt og rørt over det faktum at jeg fikk være gjesteskribent på Villroser. Da forespørselen kom for ett par uker siden, ble jeg veldig overrasket! Jeg ble nervøs, og tenkte raskt at dette kanskje ble litt vel utfordrende for meg. Men det satte i gang en prosess i meg umiddelbart, og etter to dager var innlegget skrevet! Jeg er veldig stolt over oppdraget, og alle tilbakemeldingene jeg har fått er positive!

Det åpner seg nye dører og muligheter for meg ved hjelp av bloggen min. Det er spennende, og gøy. Samtidig lever jeg i en krevende hjemme situasjon, og må prioritere familien min aller først. Men det er ekstra moro å innimellom få holde på med andre ting! Jeg kommer til å vurdere hver enkelt mulighet som dukker opp, og går for de som lar seg kombinerer med mine aller viktigste roller, nemlig mamma og samboer! Jeg trenger litt kun for meg selv også, så jeg har spennende planer! Håper du blir med på reisen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg