Overveldet

Jeg er så rørt. Rørt over all den støtten og omsorgen jeg har fått de siste dagene etter mine personlige blogginnlegg. Det er overveldende, men føles veldig bra! Dere har delt mine innlegg, skrevet støtteerklæringer på Facebook, og vært engasjerte! Det varmer hjertet mitt veldig! Bare i løpet av gårsdagen var over 500 personer inne og leste mine innlegg! Hvis du samler 500 mennesker på en fotballbane, så er det ganske mange samlet på ett sted!

Jeg hadde over 800 sidevisninger i går. Det betyr at over 300 har vært innom flere ganger i løpet av døgnet. Det betyr at jeg har mange trofaste lesere! Det er jeg veldig takknemlig for. Det er godt å vite at dere liker bloggen min, og stadig kommer innom og leser! Jeg får svært lite kommentarer inne på selve bloggen. Muligens på grunn av mine dype tema, og at man kanskje ikke vil kommentere åpenlyst. Det er helt greit, men skriv gjerne en kommentar hvis du har synspunkter i forholdt til innlegget mitt.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir ekstra glad når responsen er stor og god! Det gjør godt på selvtilliten, også i forhold til nye prosjekter! Akkurat nå sitter jeg i treningstøyet, og ser ut på regnvær! Gleder meg ikke så veldig til treningsøkt utendørs i dette været, men det må til! Ha en strålende onsdag, og takk for at du leser og deler!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg