Deilig å få ett nettverk!

Jeg kjenner på en glede og lettelse. Det er godt å kjenne på den varmen og omsorgen jeg har blitt møtt med her i Mandal. De siste ukene har jeg blitt mer aktiv i ulike prosjekter, og har fått begynt å skape meg ett nytt nettverk. Jeg har våget å kaste meg ut i det med hele meg. De kjenner til min historie, og de tar på meg på alvor. Det er så godt. Jeg setter utrolig stor pris på alt som skjer.

En liten del av meg er dessverre ennå litt redd. Redd for å bli misforstått. Redd for å ikke bli trodd på. Jeg blir litt stresset, og har et stort behov for trygge rammer. Slik er det når man lever med vonde minner. Man har blitt sviktet så mange ganger før, og er redd det skal skje igjen. Å være åpen er tøft. Det gjør meg sårbar, men samtidig sterk. Jeg er trygg på det jeg velger å dele, men det aktiverer også følelser hos meg. Jeg ønsker å bidra, men må samtidig ta hensyn til min hverdag. En balansegang som må tas på alvor!

Jeg er likevel veldig glad for at jeg får drahjelp. Gode mennesker som linker meg opp mot forumer og mennesker med lignende bagasje. Som tar seg tid til å tenke på meg. Jeg kjenner på en takknemlighet. Tenk at noen har lyst til å heie litt ekstra på meg, og hjelpe meg videre i livet! Jeg er glad for hver enkelt av dere! Takk for at dere finnes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg