Min sjel

Min sjel jobber hardt, men stille

med å bearbeide alt som er ille.

Det smerter min kropp, og mitt hjerte.

Men jeg må rydde opp og kaste!

 

Det knytter seg hardt i min mage,

og jeg vil aller helst minnene jage!

Jeg vil ha det godt i mitt hjerte,

og leve i fred som alle andre!

 

En dag skal alt vondt være borte,

og jeg skal få leve fritt for all smerte!

Mitt hjerte skal fylles med glede,

og jeg skal med mine kjære leve!

 

Veien dit kan virke veldig lang,

men jeg går på rett vei, selv om det er hardt!

Jeg gleder meg til jeg endelig når toppen,

da skal jeg nyte utsikten og hvile kroppen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg