Sol og endelig helg!

Endelig er det blitt fredag, og helgen nærmer seg veldig! solen skinner her i Mandal, og jeg har en god følelse i kropp og sjel! Det er så deilig å våkne opp i dag, og vite at nå blir det helge kos med min kjære! Det er så deilig å vite at han kommer snart hjem til meg igjen etter ukens jobbing! Slik er det når man nesten bare ses i helgene! De blir gull verd!

Men aller først skal jeg gjøre noen ærender, gå på en avtale og så er det ukens desiderte høydepunkt for meg, nemlig PT time med Irene Skuland Reilev! Selv om det alltid er tungt, så er det bare så sykt deilig følelse av mestring! Det gir meg en solid boost inn mot helgen! Skal bli godt å få bruke kroppen sin skikkelig etter jobbingen i går ettermiddag!

Jeg håper dere alle sammen får en deilig fredag, og at helgen blir fin! Det fortjener vi alle sammen! Nyt tiden sammen med dine kjære, og skap gode opplevelser sammen! Jeg skal jobbe noen timer i morgen ettermiddag, ellers er det fritid som gjelder! Vi prates etter hvert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg