Ny rekord🏃🏃🏃🏃

Akkurat nå sitter jeg i bilen min svett og glad! I dag var dagen for ny rekord! Jeg har i dag løpt 4 km uten stopp på 38 minutter!!!! Tårene triller av glede, stolthet og mestring! Hodet er tømt for tunge tanker, og jeg er så utrolig glad!

Glad for at jeg tørr å pushe meg! Glad for at jeg våger å kaste meg ut i nye situasjoner! Lettet over å oppleve at jeg faktisk mestrer å løpe! Jeg klarer det faktisk! Jeg er så utrolig stolt!

Akkurat nå driter jeg fullstendig i janteloven! Jeg reiser meg gang på gang! Jeg skal nyte denne følelsen, og ta helg med veldig god samvittighet! Hurra!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg