Godt å skrive, men svir likevel

God søndag alle sammen! Håper dere har det fint, og nyter siste dagen i helgen! Her har jeg hatt en natt med masse tøffe drømmer , og føler meg stiv og utslitt når jeg står opp! Selv om jeg har sovet nok timer egentlig! Men slik blir det ofte når jeg har skrevet om såre minner bloggen min!

Innlegget jeg skrev i går kveld var vanskelig å skrive og dele! Jeg var helt sikker på at jeg ville dele det på et tidspunkt, med det gjorde likevel vondt da jeg skrev og publiserte det! Det er fordi følelsene mine fortsatt er såre! Selv etter så mange år kan jeg enda kjenne på hvordan følelsene rev og slet i meg den kvelden i soveposen!

Og jeg spiser ikke lakris! Jeg blir kvalm og uvel bare tanken på lakris! Sånn er det bare! Jeg takker for kommentarer jeg får på Facebook ! Takk for at dere velger å lese og dele! Det setter jeg stor pris på! 

Nå skal jeg kose meg sammen med min kjære! For helgen er snart slutt, og det er klart for siste innspurt på skolen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg