Min aller første joggetur alene!

Da har jeg faktisk brutt enda en barriere i livet mitt! Jeg har nettopp gjennomført min aller første joggetur helt alene uten treneren min i Furulunden! Det var veldig annerledes å løpe helt alene. Men med musikk på ørene, var jeg klar til å endelig forsøke helt alene. Uten noen som pushet meg utenom meg selv.

Det gikk egentlig overraskende bra! Først gikk jeg 1 km i rask gange for god oppvarming. Deretter jogget jeg 2 km uten stopp! Så gikk jeg 1 km til slutt! Jeg kjenner en god følelse i kropp og sjel, og merket den gode følelsen som kommer når man løper! Jeg ble nok litt vel ivrig, så jeg løp en god del raskere per km enn jeg har gjort før. Dermed ble det gåing siste km før mål. Men jeg er stolt og glad for å ha gjennomført min første joggetur alene!

Jeg får en veldig deilig mestringsfølelse av løpingen! Musikken var god drahjelp, og Admiral P funker som en drøm på joggetur! Nå er jeg skikkelig fornøyd med meg selv, og klar for en fin søndagskveld med prinsene mine!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg