3 måneder med blogg!

Tenk at det allerede har gått 3 måneder siden jeg startet opp bloggen min! Det har gått så sinnsykt fort! Dagene har flydd av sted. Noen av dem har vært kjempe tunge, andre lyse og lette. Jeg har beskrevet livet mitt på godt og vondt. Det kommer jeg til å fortsette med her på bloggen min! Det har vært oppturer og nedturer. Gode reaksjoner, og selvfølgelig også litt negative reaksjoner!

Jeg hadde ikke sett for meg at det skulle bli så mange lesere såpass kjapt. Men nå har jeg passert 36 000 sidevisninger siden jeg startet opp. Jeg er kjempefornøyd, men satser på enda flere! Veldig kjekt hvis dere derfor tipser andre om bloggen, og deler mine innlegg! Jeg er veldig takknemlig for at dere er så trofaste lesere av bloggen min!

Nå går vi mot sommer, og det skal bli så deilig med skolefri snart! Satser på at sommeren blir fylt opp med masse gode dager for oss alle sammen! Bloggen blir med gjennom ferien, selv om det kanskje blir litt færre innlegg per dag innimellom! For jeg har tenkt å nyte sommeren sammen med familien min! Det blir en del jobbing i juli før bryllupet, men så roer det seg ned!

Takk for at du er med på min reise! Takk for at du leser og deler! Da når jeg ut med mine budskap til flere og flere! Takk for at dere tåler dype emner på bloggen! Det vil bli en blanding av alvor og vanlige innlegg fremover! Dere er velkomne med videre på denne reisen! Ha en flott mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg