Skikkelig innevær!!

Her i Mandal har vi skikkelig inne vær i dag. Det høljer ned, og man blir klissvåt bare man løper ett ærend. Det er en skikkelig god dag å kose seg innendørs med pledd og strikketøy! Jeg forsøker å gjøre det beste ut av dagen likevel, men det ble lite søvn i natt så jeg er ganske sliten. Da er det godt å ha få planer i dag!

Jeg koser meg derfor i dag med skriving, strikketøy og musikk. En kose dag for kropp og sjel gjør godt innimellom alt det travle som skjer. Jeg er i gang med ny Skappel genser på pinnene, og de er gode og varme på sene sommerkvelder! Jeg har strikket en del av de genserne, de går raskt og er enkle nok for meg å få til.

Hva gjør du for å slappe av på slike dager? Jeg håper du kan ta deg tid til litt ro og fred innimellom alle ting som skjer rundt deg! Jeg gjør litt av hvert, og husarbeidet blir også tatt innimellom! Nå skal flate ut under pleddet, og nyte musikken litt! Det har jeg fortjent etter en søvnløs natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg