Våger jeg bikini i sommer??

Jeg elsker sommeren. Jeg elsker sol, ferie, grilling, kos med familie og venner! Og jeg elsker å bade. Ihvertfall pleide jeg å elske å bade. I fjor sommer pinglet jeg fullstendig ut. Jeg badet ikke en eneste gang, og bikinien lå godt gjemt bort i skapet! Som vanlig turte jeg ikke å bruke den. Nå var det jo ikke den varmeste sommeren i fjor, men noen fine dager var det jo i blant. Jeg feighet ut. For første gang badet jeg ikke ute i det hele tatt!

I år har jeg ikke tenkt å feige ut! Jeg har lovet prinsene mine at jeg skal bade! Så jeg håper på fint vær. Men mest av alt så håper jeg at jeg tørr å ta på meg bikinien! Tenk at ett plagg skal lage så mye styr i hodene våre ! Hvem kan vise seg i bikini? Må man være str 36 for å ikke bli uglesett hvis man kommer i bikini? Må man dekke seg til fordi man har mage og lår? Tørr jeg å vise bar mage? Har jeg guts nok til det, eller blir det å kjøpe ny badedrakt som skjuler mest mulig kropp??

Faktisk blir jeg ganske så provosert når jeg ser at formfulle jenter i bikini blir hetset på nettet. Tydeligvis skal man dekke seg til dersom man har noen kg for mye på kroppen! Men selv om jeg har en kropp som er større en Barbie, og både mage og pupper er preget av tyngdekraften , så ønsker jeg også meg en brun kropp! Jeg vil også få en flott sommerfarge, og nyte varmen i solen! Er det for mye å forlange? Skal jeg måtte skjule meg, og skjemmes over egen kropp??

Jeg blir aldri noen modell, og det er helt iorden! Jeg vil heller kose meg i livet mitt, spise sunt og trene, uten å bli fanatiker. Og i år skal jeg børste støvet av min bikini! Kanskje til og med kjøpe meg en ny! Kanskje våge meg på stranden ! Jeg skal flashe mine ben som er fylt opp av muskler etter trening i mange måneder, og drite i at jeg fortsatt har mage som henger, og pupper som må heises til nye høyder!

For jeg har tenkt å være glad i meg selv! Og det er på høy tid! Så jeg håper dere heier på meg, og alle slags kroppsfasonger! Vi er alle like verdifulle! Nyt sommeren alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg