Kropp engasjerer!

Det er tydelig at gårsdagens innlegg angående min bikini frykt engasjerte mange! Takk for alle kommentarer på Facebook! Jeg skal samle mot til å gå på bikinishopping neste uke!

Hvorfor er kropp så vanskelig? Hvem er egentlig fornøyd med sin egen kropp alltid? Jeg kjenner ikke så mange som med hånden på hjertet kan si at de alltid er fornøyde! Men jeg kjenner heldigvis mange som lever godt med den kroppen de har! Jeg hatet min egen kropp i altfor mange år, og enda kan jeg ha dager hvor jeg skulle ønske jeg var annerledes ! 

Jeg har både som barn og voksen fått høre at jeg er stygg! Kommentarer som har såret mitt hjerte og selvbilde! Jeg kan enda høre setninger i hodet mitt! “Se deg i speilet , du er så feit og stygg at ingen vil ha deg”! Denne setningen har jeg blitt fortalt jevnlig gjennom mitt voksne liv! Slik skal ingen bli pratet til! Jeg har brukt år på å komme vekk fra denne setningen! Men den sitter fast! 

Jeg må leve videre, og ikke la denne setningen styre livet mitt lenger! Jeg vet det ikke er sant! Men ord som sårer er vanskelig å slette fra minnet! Likevel har jeg valgt å ikke la dem vinne over meg! For jeg fortjener å leve lykkelig med mine kjære! Gammel grums skal kastes bort , og ha påfyll av gode ord! 

Gleden over å leve i kjærlighet overtar for alt det vonde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg