Jeg skal holde foredrag😜😜

Nå slipper jeg en nyhet som jeg har båret på en stund! Jeg skal holde foredrag under Folkehelse uken her i Mandal!!! Folkehelse uken er 29.aug-4.sept 2016! Eksakt dato og kl kommer jeg tilbake til! Jeg er kjempestolt, og samtidig nervøs og spent!

Jeg skal i foredraget mitt snakke om mitt liv og min oppvekst med mobbing! Jeg skal snakke om oppturer og nedturer i livet mitt, og om hvordan jeg bruker terapi og fysisk aktivitet som min medisin  for et godt liv til tross for min bagasje!

Jeg skal bruke min livserfaring til å hjelpe andre videre i livet! Jeg er veldig bevisst på hva jeg ønsker å dele, og hva som forblir privat! Det blir sterkt og tøft! Jeg har heldigvis en nær og god heiagjeng her nede som backer meg opp ! Dette er noe jeg har lyst til å drive med i fremtiden , så dette blir min debut som foredragsholder !!

Jeg er allerede i gang med prosessen! Tanker , setninger og ideer svever i hodet mitt for tiden! Dette blir så utrolig spennende! Jeg er nervøs for egne følelser og reaksjoner! Men jeg har bestemt meg, og da går jeg for fullt inn for oppgaven! 

Jeg er svært takknemlig for å få sjansen! Dette er en unik mulighet til å nå ut med mitt budskap ! Så jeg håper på full sal, og en solid heiagjeng som tar vare på meg før og etterpå ! Jeg er ydmyk og stolt! Tenk at jeg skal stå på en scene og fortelle om livet mitt! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg