Alenetid

Plutselig fikk jeg alenetid! Begge prinsene overnattet hos kompiser i natt, så jeg ble helt alene hjemme! Den har blitt brukt til å lade batteriene! En rolig lørdagskveld med TV og musikk! Beina høyt, og god mat! Det var rart å være helt alene, men litt godt også!

Jeg har sovet utrolig godt, og er klar for ny dag! Så nå blir det avgårde for å hente prinsene mine hjem igjen! Gleder meg til det! Håper dere alle sammen får en flott søndag selv om været ikke er det beste!

Nyt dagen med familie og venner! Kos dere sammen! Satser på flere innlegg her senere i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg