Innholdsrik dag!

Alt man rekker i løpet av en dag! Her har det gått unna i dag! Kom meg avgårde på trening! Tungt men likevel godt! Rett hjem, rask dusj og mat! Så gikk jeg opp i barnehagen, og koste meg med drøs i pausen! Jeg har tidligere vært vikar, men ikke nå lenger!

Deretter ned på Amfi senteret, og fikk gjort noen ærender! Fikk handlet klær til eldstemann på salg , kjekt å få mye for pengene! Ny skolesekk til minstemann kom også med hjem! 

Nå er det litt hvile hjemme, og snart klar for hamburger middag! Så bærer det ned til Amfi igjen for å få kjøpt klær til minstemann ! Regner med jeg er rimelig sliten når kvelden endelig kommer! Men godt å holde seg i aktivitet , og ikke sitte å sture! Håper dere har en fin dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg