En natt med smerter er over!!

I natt ville ikke denne kroppen slappe av i det hele tatt! Det verket overalt , og Jon Blund hadde gått en annen vei! Det ble noen timer med lesing på sengen, opp å gå litt, musikk for å roe ned! Men klokken passerte 03 før jeg sovna! Da er det festlig når minstemann våkner 06.15!!

Men nå er natten over, og jeg er oppe på beina! Skal gi meg selv en rolig formiddag, og gleder meg til frisørtime hos June! Det skal bli deilig å bli dullet litt med! Håret skal klippes, og brynene farges! Det pleier å hjelpe på humøret! 

Satser på en rolig og fin dag selv om kroppen streiker ! Takk for gode ord på Facebook ! Jeg er en fighter, så dette går nok bra etterhvert! Akkurat nå tar jeg en dag om gangen, og gjør det beste jeg kan! Ha en flott dag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg