Meg mot støvsugeren💪

Plutselig ble jeg skikkelig lei av å ligge under teppet! Jeg fant ut det var på tide å gå i krigen mot støvdottene her i huset! Jeg fattet mot, og gikk målrettet til skapet hvor støvsugeren står gjemt! Armene mine skrek allerede ved første løft ut av skapet ! Men jeg var i kampmodus! Hybelkaninene skulle endelig fjernes samme hvor mye det smerter i kroppen!

Jeg gikk til angrep på hver lille krok! Jeg ble motivert over å se resultater raskt! Jammen ble kjelleren ferdig på 1-2-3!! Tok meg tid til å vaske noen speil underveis, slik at jeg kunne beskue meg selv i krigsmodus!! Godt å få det unnagjort! Fikk hjelp av en alliert til å bære støvsuger mens jeg støvsugde trappen opp til hovedetasje😜

Jeg gav meg ikke før jeg var ferdig med gang , bad, kjøkken og stue! Da skalv begge armene, og det var på tide å ta perm! Jeg vant krigen! 1-0 til meg! Hybelkaninene måtte vike for ei skadeskutt husmor i krigshumør 😜😜😜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg