Deilig å ha en god dag😜😜

I dag er det en glad dame som skriver! Endelig har jeg fått sove godt en hel natt! Hjalp nok å få min kjære hjem he he😜Jeg valgte å ta litt smertestillende før leggetid, og heldigvis fungerte de, og jeg fikk endelig sove! Det var deilig å våkne i ganske ok form! En deilig dusj og sen frokost er unnagjort ! Jammen har jeg funnet meg en sunn frokost som jeg liker. Naturell yougert, havregryn , blåbær og bringebær!! Det gikk ned i en fei i dag!

I dag skal jeg og min kjære få gjort litt ærender! Handle litt som trengs til bryllupet, og få unnagjort ukeshandelen av matvarer! Deilig å få gjort slike ting nå, så har jeg ledig tid til uken til andre ting! Litt husarbeid skal vi også få gjort! 

Men aller mest skal jeg forsøke å nyte at jeg føler meg ganske ok i helsen i dag! Håper det varer noen timer! Ha en flott lørdag❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg