Lykke i de små ting!

I dag er jeg faktisk i veldig bra form. Jeg koste meg på handletur med min kjære! Jeg var glad og fornøyd da vi pakket ut varene, og fikk spist lunsj ! Jeg er glad for at jeg orker å pusle litt hjemme, og brette tøy! Jeg tror jammen jeg kan strikke litt i ettermiddag! Jeg gleder meg til å bake pizza til prinsene i kveld! Jeg gleder meg til jeg og min kjære skal kose oss med god middag i kveld! 

Dette er kanskje ikke de store øyeblikkene i livet. Men de er like viktige! Å være glad og takknemlig for de små øyeblikkene er kjempeviktig! Jeg tar ikke gode dager for gitt, men er takknemlig for de gode dagene som dukker opp innimellom ! Jeg har så mye smerter til vanlig, så når de blir nesten borte noen timer så nyter jeg det! Det er så deilig å kunne føle seg bra en gang i blant! Ja jeg verker fortsatt, men i dag er det ikke så intenst.

Man trenger lykkelige øyeblikk i livet! Øyeblikk som gir oss følelsen av å virkelig leve, ikke bare eksistere! Å kunne kjenne på gleden varmer sjelen! Det gir håp og oppmuntring som trengs når det snur igjen. Det kan være jeg plutselig lander med ett brak i kveld eller i morgen. Men det problemet får jeg ta da. Nå skal jeg kose meg , og nyte de små øyeblikkene livet gir meg! Ha en fortsatt strålende lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg