Deilig med bittelitt shopping

Etter å ha levert ungene avsted på dagens utflukt, var det deilig å ha litt tid til seg selv. Jeg tuslet rundt på litt shopping i sentrum. Var og sjekket opp bikiniutvalget, og må innom når de får mer varer! Da blir det prøverom og svetting huff ja. Fikk snop meg noen lette topper, og en genser! Kjekt med littegrann nytt i skapet! Så bar det hjem, har fått i meg lunsj og litt hvile. Nå er det på tide å prøve brudekjolen igjen!!! Spennende tider dette her! 

Det blir så veldig virkelig når man prøver på finstasen! Regner med sommerfuglene i magen våkner skikkelig til liv da ja!! Gleder meg veldig til den store dagen! Blir stas å føle seg som en prinsesse!! Håper bare jeg får dreisen på finskoene med relativt høye hæler!! Satser på at det går greit, regner med høyt adrenalin nivå i kroppen denne dagen!  Jeg har kjøpt ordentlige prinsessesko i glitter!! Såpass må være lov når man står brud!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg