Lykkelig når klær passer😜😜

For en ubeskrivelig glede og lettelse det er når klær passer! Brudekjolen passer kjempefint, og det ble helt topp med finskoene til! Da ble lengden perfekt ! Nå er brudestasen helt klar ! Det er en stor lettelse! Jeg greide målet mitt, og jeg blir kjempefin!!

For å toppe hele dagen fikk endelig kjøpt meg smal svart bukse i dag! Stretch bukse på Bikbok av alle ting!! Har aldri hatt mulighet til å komne oppi noen bukser der før! Skikkelig digg!!!! Så fornøyd 😜😜😜

Det er deilig å kunne finne tøy i helt vanlige butikker ! Det er en stor lettelse for meg å slippe stormoteavdelingene! Der har jeg vært nok ganger i mitt liv!! Så Happy!!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg