Hver cm bort=svette og tunge tak💪🏃

Siden starten av desember har jeg trent bort 12cm rundt magen. Jeg har trent bort ca 10 cm over brystet. Hver eneste cm er forsvunnet fordi jeg iherdig har trent og spist regelmessig og relativt sunt! Jeg har aldri hatt så mye muskler i beina før! Jeg er utrolig stolt over hver eneste cm jeg har klart å få bort! Det handler ikke om vekt, men om å føle seg vel med kroppen sin. Jeg har fortsatt en mage som henger, og som er i veien. Men jeg er så mye sprekere fysisk til tross for revmatiske sykdommer. Med kyndig veiledning av Irene Skuland Reilev har jeg styrket kroppen til å tåle jogging! Vi har tatt det steg for steg sammen.

Absolutt ingenting kommer av seg selv. Jeg har tatt frem staheten min. Jeg har satt meg mål. Mål som var viktige å nå. Ett sterkt ønske om et aktivt liv.En drøm om å kunne løpe. En drøm om å kunne henge med de andre en hel treningsøkt . En drøm om å føle seg god nok. Ett ønske om å gi gamle minner ett solid spark bak! En sterk beskjed til alle som dømte meg nord og ned! Til og med nå når kroppen herjes av kroniske sykdommer, gjør jeg treningsmessige fremskritt ! Det handler om vilje! Jeg gir meg ikke! Selv om jeg er nede for telling noen ganger, gir jeg meg ikke! 

Jeg trenger trening! Jeg trenger å løpe! Jeg trenger å slenge ut noen fæle gloser når planken krever sitt! Jeg rensker hodet mitt mens jeg trener! Jeg får ut sinne, frustrasjon og angst! Jeg får tilbake selvtillit ,mestringsfølelse og energi! Jeg får følelsen av at jeg lever! Jeg fikser det på min måte! Jeg vet hva som behøves for å mestre hverdagen. Takk til alle dere som støtter meg, og heier på meg! Det betyr veldig mye for meg! Jeg fortsetter min vei mot en sunnere kropp! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg