Klar for å komme bort litt!

God morgen alle sammen! Håper dere har en fin dag! Jeg har stresset i vei her hjemme i går kveld og nå i morges! Er på tide å komme seg litt avgårde, og det skal bli deilig med noen dager hjemmefra ! Uvant for meg å pakke alene, men alt går bra etterhvert! Håper bare jeg ikke glemmer noe viktig!

Nå bærer det først på siste terapitime før ferien! Godt å ha ett sted hvor man kan prate helt uten filter! Så må jeg gjøre ett raskt ærend på byen ! Nytt undertøy må til etter at cm har forsvunnet denne våren! 

Jeg regner med det blir litt travelt de neste timene, men kommer innom med blogginnlegg underveis i dagen! Ønsker dere alle sammen en flott torsdag! Nyt den sammen med venner og familie! Jeg gleder meg til skuldrene senkes ned i ettermiddag !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg