Å senke skuldrene er en kunst!

Jeg har en stygg uvane. Jeg går med skuldrene høyt oppe nesten 24 t i døgnet. Jeg er alltid på. Det er vanskelig å kunne slappe ordentlig av! Jeg er stiv i nakke og skuldre, og kroppen er alltid i beredskap . Det er slitsomt å alltid være på. Derfor er det ekstra godt å kjenne at jeg slapper bedre av her i campingvognen! Jeg stresser ikke så mye, og tar ting mer med ro enn hjemme. Her er det begrenset med arbeidsoppgaver, og det er deilig! 

Vi har en god sofa, med deilige pledd som varmer en frossen kropp. Deilig å finne roen, og faktisk hvile med god samvittighet. Det har vært litt vel kaldt, så det er deilig med varme pledd! Her er det slaraffenliv som gjelder! I morgen får vi koselig besøk, og da skal programmet for bryllupet vårt spikres! Tenk at det er snart bare to uker til vår store dag! Det nærmer seg! Nå tar jeg bloggfri resten av kvelden!  Kos dere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg