Jeg løper opp bakker!!!

Vel er jeg på “ferie”, men jeg kan ikke ta ferie fra treningen! Min kjære trener sendte meg epost med treningsprogram som avtalt ! Det er to uker til jeg står brud, og jeg skal være lekker!! Så da nytter det ikke å daffe rundt! En rask gåtur, liten joggeøkt, planke,armheving, hofteløft, froskehopp, situps! Avsluttet det hele med 3 motbakkeintervaller i bakken på bildet!!


Her gjelder det å løpe så raskt som mulig fra bunnen, og opp til toppen! Rask gange ned igjen, litt pustepause, så løpe på nytt til toppen🏃🏃🏃!! Godt fornøyd med egen innsats ! Deilig med en dusj, og nyter nå terrasselivet!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg