Våkne med vond kropp😒

Så er det blitt søndag, og været har snudd! Det kjennes på kroppen! Kroppen er stiv og smertefull i dag, og jeg er stuptrøtt selv om jeg har sovet lenge og godt! Typisk for revmatismen som herjer med kroppen min! Men det er nå sånn livet er! Det går opp og ned! Etter to gode dager, kommer som regel reaksjonen i kroppen ! Da passer det godt med en rolig dag på campingen!

I dag får vi kose oss inne med pledd, musikk og TV ! Litt drøs blir det alltid på campingen! Vi koser oss uannsett vær! Det er det som er då deilig med isocamp ! Det føles som en hytte! Vi koste oss i går kveld, men måtte rømme innendørs tidlig på grunn av mygg og knott😡😡

Håper dere får en fredelig og fin søndag alle sammen! Jeg skal ta det rolig, og pleie kroppen min! Den vil ikke så mye i dag! Prates senere❤️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg