Bloggen holder meg aktiv!

Jeg er veldig glad for at jeg våget å starte opp bloggen min. Ikke for å bli rik eller berømt . Men for å ha en kanal hvor mine tanker og følelser kan få komme ut. Et sted hvor jeg kan kommunisere på min egen måte med omverdenen ! Få forklart det som er til tider vanskelig å prate om med andre! Eller dele gleden med flere! Mange ganger er bloggen en ventil som gjør at hverdagen min blir bedre! Jeg får tømt hodet mitt. Jeg får ut litt av det jeg bærer på. Jeg er glad for at jeg våget å gjøre det. Det er viktig for meg! Og det føles riktig for meg!

Nå når jeg har store helsemessige utfordringer, hjelper bloggen meg å holde meg aktiv! Jeg mø tenke på neste innlegg. Hva vil jeg skrive om i dag? Hva ønsker jeg å skrive om? Hverdagsmennesket, eller dypere innlegg om følelser og opplevelser? Å blogge er en aktivitet som stimulerer hjernen, og holder meg oppe når dagene er vonde. Dere får være med på deler av min hverdag. Bloggen er åpen og ærlig . Men likevel er det fortsatt viktig for meg å holde noe helt privat.

Jeg burde nok publisert flere bilder enn det jeg gjør. Men litt av problemet er teknisk, de havner fort feil vei. Det er heller ikke alltid jeg liker å publisere bilder av meg selv. Min selvtillit svinger veldig på det området. Noen dager vil jeg ikke vise meg selv til hele Internett . For meg er det viktig å ha roen i forhold til hva jeg publiserer. Det er min magefølelse som gjelder. Men jeg lover dere bilder fra bryllupet vårt om to uker!!

Livet er en berg og dalbane for tiden. Jeg har masse smerter, og humøret svinger. Det er mye som må fordøyes! Men jeg forsøker å holde meg positiv. Men når man har smerter døgnet rundt, og er fryktelig sliten hele tiden, blir det litt stusselig i perioder. Jeg er ihvertfall glad for at jeg ikke feiler noe som forkorter livet mitt. Jeg skal ha ett langt og godt liv med mine kjære!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg