Det kribler i magen😍😍

Tenk, nå er det kun to uker igjen til bryllup ❤️❤️❤️Jeg kan nesten ikke tro at det er sant! Jeg merker nå at det kribler veldig i magen bare jeg så vidt tenker på det! Jeg gleder meg så veldig til vår store dag! Endelig skal vi få feire kjærligheten vår sammen med nær familie! Det blir en høytidsstund , og en koselig familiefeiring !

Det har vært mange følelser i sving dette året! Oppturer og nedturer! Men kjærligheten står sterkt hos oss, og vi har det godt isammen❤️❤️Heldigvis er vi begge sterke sammen! Vi gleder oss veldig til å få bli gift! Tenk at jeg skal få oppleve dette! En kjærlighet så sterk og stor ! 

I helgen har vi finpusset på detaljer i forbindelse med bryllupet , og da kjente jeg nervene komme! Det blir en følelsesladet dag for hele familien! Jeg er fryktelig lettrørt for tiden, så det blir nok endel tårer! Men det blir gledestårer! 

Nå får vi bare håpe at været blir bra! Ønsker meg solskinn , slik at vi får fine bilder ute😄😄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg